سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مدیران دفاتر کفالت با مدیرکل اتباع استان البرز

نشست مدیر کل امور اتباع البرز با مدیران دفاتر کفالت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در روز سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی طرح ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرین در سال جدید به ریاست دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با حضور مدیران دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دهقان شیری ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار عبادت، شهادت مستشاران کشور توسط رژیم کودک کش اسرائیل در کشور سوریه را تبریک و تسلیت گفت . 

وی ضمن تبیین اقدامات جهادی صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و حجم گسترده ارباب رجوع،تحویل ۲۴ هزار کارت هوشمند و همزمانی این طرح با طرح گذرنامه، ثبت نام حدود ۱۰ هزار تبعه خارجی در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید، از زحمات مدیران و کارکنان دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تقدیر و تشکر نمود. 

در ادامه مدیران دفاتر ضمن بیان برنامه ها و نقطه نظرات خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 در پایان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت : اتباع خارجی که در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری شرکت کرده و وجه خود را تکمیل نموده اند پس از نوبت دهی و اعلام از سوی دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی می‌توانند جهت دریافت کارت هوشمند مراجعه نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.