سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنروا: جنگ در غزه، منازعه‌ای علیه کودکان است

آژانس سازمان ملل در امور فلسطینیان جنگ در غزه را علیه کودکان دانست.

نزدیک به ۳۳ هزار فلسطینی در توحش رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد از آسیب دیدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند؛ امری که با سکوت مقامات آمریکایی و غربی همراه بوده است. 

به گزارش الجزیره، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا امروز (یکشنبه) اعلام کرد جنگ در غزه، منازعه‌ای بر علیه کودکان است. 

این نهاد با اشاره به میزان زیرساخت‌های ویران شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر، بیش از یکصد مدرسه تحت نظر آنروا در غزه به دست نظامیان صهیونیست نابود شده است.

آنروا تاکید دارد: تخریب این مدارس و زیرساخت‌های آموزشی کودکان در حالی انجام می‌شود که بسیاری از این مراکز از سوی آوارگان فلسطینی به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون هیچ مکانی در غزه برای مردم امن نیست. 

این نهاد وابسته به سازمان ملل با محکوم کردن کشتار غیرنظامیان، می‌افزاید: این اقدامات یک جنگ علیه کودکان است. این جنگی است علیه کودکی و آینده آنها.

صندوق بین المللی کودکان ملل متحد موسوم به یونیسف نیز طی بیانیه‌ای با محکوم کردن جان باختن بیش از ۱۴ هزار کودک به دست نظامیان رژیم صهیونیستی، اعلام کرد اکنون هیچ جایی برای کودکان در غزه امن نیست.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، آنروا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.