سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله حزب‌الله لبنان به مواضع دشمن صهیونیست در مزارع شبعا

حزب‌الله لبنان مواضع دشمن صهیونیست را در مزارع شبعا به صورت هوایی و راکتی مورد حمله قرار داد.

حزب الله لبنان نقشی محوری در مهار رژیم صهیونیستی در جنگ غزه برعهده داشته به طوری که اقدامات این گروه باعث مشغول شدن نیمی از ارتش این رژیم در جبهه‌های شمالی شده است. حزب الله اکنون در مقابل هر حمله طرف صهیونیست، دستکم یک حمله را به سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهد تا قدرت بازدارندگی خود را در این زمینه به دشمن نشان دهد. 

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به حملات جنگنده‌ها و واحد توپخانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اهدافی را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است. 

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما اقدام به انجام یک حمله هوایی به واحد توپخانه‌ای بارختا در مزارع شبعا کردند که به تازگی از سوی ارتش اسراییل ایجاد شده بود. همچنین مواضع نظامیان صهیونیست در این منطقه نیز آماج حملات قرار گرفت. 

براساس این بیانیه، این حمله در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه بعداز ظهر به وقت محلی انجام شده است و باعث وارد آمدن تلفات و خساراتی به ارتش صهیونیست شد. 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای با تایید حملات انجام شده از سوی مقاومت لبنان، اعلام کرد ارتش موفق شده است ۲ راکت از ۳ راکت شلیک شده از جنوب لبنان به مناطق شبعا را رهگیری کند. 

هنوز طرف صهیونیست از خسارات و تلفات احتمالی این حمله جزئیاتی منتشر نکرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.