سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم آمر به معروف اصفهانی

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم آمر به معروف اصفهانی دستگیر شدند.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  اعلام کرد :تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم یک آمر به معروف در میدان نقش جهان  دستگیر  و تعدادی واحد صنفی نیز در این رابطه پلمب شد.

در این اطلاعیه آمده است : به دنبال ضرب و شتم آمر به معروف در میدان امام  اصفهان، شناسایی عوامل دخیل در دستور کار قرار گرفت.

با رصد‌های فنی و اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان در کمتر از ۳۶ ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

در ادامه آمده است: با توجه به حضور برخی متصدیان واحد‌های صنفی در جریان ضرب و شتم، آنها نیز دستگیر و واحد‌های صنفی مربوطه پلمب شدند.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
کارمند
۲۰:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
چرا یک قانون سخت و بازدارنده برای اینگونه رفتارها وضع نمی کنید و از طریق رسانه هم اعلام کنید که متخلفان بدانند در صورت تکرار چه مجازات سنگینی در انتظارشان هست .
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
آل عمران آیه ۱۰۴:
وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

و باید از میان شما گروهی باشند که مردم را به نیکی فراخوانند و آنان را به کار پسندیده وادارند و از کار زشت و نکوهیده نهی کنند، اینانند که نیکبخت خواهند بود.