سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۳۲۵ هزار اقامت نوروزی در گلستان

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از ثبت بیش از ۳۲۵ هزار اقامت نوروزی در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان خبر داد.

یاسر قندهاری گفت: از آغاز طرح نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۰ فروردین‌ تعداد ۳۲۵ هزار و ۵۳۱ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان به ثبت رسید.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۱۸۵ هزار و ۹۰۴ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داشتند، یادآور شد: در بین اقامتگاه‌های رسمی استان، بیشترین اقامت ثبت‌ شده در طرح نوروزی مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی سطح استان با ۴۲ هزار و ۳۹ نفر-شب اقامت معادل ۲۳درصد از مجموع اقامت استان است.

او در ادامه افزود: در ۱۶ روز اخیر ۱۳۵ هزار و ۵۰۵ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی سطح استان را برای اقامت انتخاب کردند و ۴۱۲۲ نفر نیز در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان داده شدند.

قندهاری افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۰ فروردین‌ماه ۵میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۹۱ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان به ثبت رسیده است.

او گفت: در بین جاذبه‌های گردشگری استان، بیشترین بازدید در طول مدت طرح نوروزی با ۲میلیون و ۸۳۷هزار و ۸۲۰ بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی استان بوده است.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان بیان کرد: ۸۵۵ هزار و ۶۲۱ بازدید هم از زیرساخت‌های گردشگری استان، ۵۶۸ هزار و ۷۳۷ بازدید نیز از اماکن تاریخی و موزه‌ها، ۸۸۰ هزار و ۲۴۴ بازدید از اماکن تفریحی، ۸۰ هزار و ۷۶۳ بازدید از مراکز صنایع‌دستی و ۲۹۹ هزار و ۲۰۶ بازدید از اماکن مذهبی گلستان به ثبت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.