سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی:

تقریبا هیچ قطار تاخیری از مبداء مشهد در نوروز ۱۴۰۳ نداشتیم

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: تقریبا تعداد قطار‌های تاخیری از مشهد صفر است و قطار‌ها طبق برنامه اعزام می‌شوند.

مصطفی نصیری مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز سال جاری ۷۷ رام قطار به صورت رفت و برگشت در مسیر خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده که نسبت به ایام قبل از نوروز ۴ رام با ظرفیت ۳۷ هزار نفر افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به تقاضای سفر در محور خراسان و با وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در مشهد حدود ۷۰ درصد قطار‌های برون شهری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در محور خراسان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروز قطار‌ها طبق برنامه در حال اعزام است. تقریبا تعداد قطار‌های تاخیری از مشهد صفر است و قطار‌ها طبق برنامه اعزام می‌شوند.

نصیری تصریح کرد: از مسافرانی که از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی سفر می‌کنند تقاضا دارم حتما بلیت هم‌نام همراه خود داشته باشند. بلیت غیر هم‌نام نامعتبر محسوب می‌شود و امکان سوار شدن به قطار را نخواهند داشت و حتما بلیت هم‌نام با کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشند تا بتوانیم خدمات مناسبی را به آنان ارائه دهیم.

وی یادآور شد: با تلاشی که همکارانم در راه‌آهن خراسان رضوی داشتند و برنامه‌ریزی که در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، در سال ۱۴۰۲ رکورد جدیدی در تعداد مسافران جابجاشده در سیستم حمل و نقل ریلی خراسان رضوی ثبت شد. در سال گذشته ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار نفر از طریق راه‌آهن خراسان رضوی جابجا شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از این طریق تردد داشتند، ۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: امیدوارم بتوانیم در سال ۱۴۰۳ با همین روند افزایشی خدمت‌رسانی کنیم و در خدمت زائران و مسافرانی که قصد دارند از طریق سیستم حمل و نقل ریلی به مشهد سفر کنند، باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.