سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی سخت افزارهای مبتنی بر اینترنت اشیا جهت سامانه‌های هوشمند

فناوران یک شرکت دانش بنیان در جهت پیاده سازی سامانه های هوشمند موفق به تولید و طراحی سخت افزار های مبتنی بر اینترنت اشیا شدند.

محمد قیصری مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: طراحی و تولید سخت ‏افزار‌های متناسب با پروژه‏‌ها یکی از مهم‏ترین بخش‏‌های توسعه راهکار‌های مبتنی بر اینترنت اشیا است که به تخصص و مهارت ویژه ‏ای نیاز دارد. متخصصین شرکت ما با تکیه بر دانش فنی خود توانایی طراحی کلیه سخت افزار‌های مورد نیاز جهت پیاده‏ سازی پروژه‏‌های اینترنت اشیا و سامانه ‏های هوشمند در سطوح اجرایی مختلف را به صورت سفارشی سازی شده و منطبق با نیاز‌های خاص پروژه دارند. 

او افزود: طراحی سخت افزار در این شرکت با استفاده از تخصصی‌ترین نرم افزار‌ها و بر اساس استاندارد‌های طراحی در قالب دستگاه‏‌ها و نود‌های هوشمند صورت می‌گیرد. مهندسین این شرکت به دلیل استفاده از طراحی ماژولار؛ قابلیت توسعه و ارتقا سریع سخت افزار‌های تولید شده را به مشتریان ارائه می‏ دهند و جهت دستیابی به بهترین نتیجه، در مسیر طراحی سخت ‏افزار‌ها از کلیه تجارب خود در زمینه سیگنال‏‌های آنالوگ، دیجیتال، شبکه حسگرها، پردازنده ‏ها و ماژول‏‌های ارتباطی بیسیم و کابلی بهره می ‏گیرند.

از جمله خدمات این شرکت در حوزه طراحی سخت‏ افزار‌های هوشمند و مبتنی بر اینترنت اشیا:
شناسایی نیاز‌های سخت‏ افزاری هر پروژه
طراحی مدار دستگاه‌ها و انتخاب قطعات
طراحی شماتیک و PCB
مونتاژ نمونه ‏های اولیه
تست و اعتبارسنجی طراحی
طراحی صنعتی دستگاه‏ ها
طراحی دستگاه‏‌های مبتنی بر پروتکل‏‌های ارتباطی مختلف
توسعه FIRMWARE دستگاه‌ها

قیصری بیان کرد: پلتفرم‏‌های نرم‏ افزاری، قلب راهکار‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا هستند. این پلتفرم‌ها قابلیت اتصال دستگاه‏‌ها به زیرساخت ابری را ایجاد می ‏نمایند و امکان کنترل و مدیریت دستگاه‏‌ها و شبکه را از طریق دشبورد‌های مدیریتی به صورت از راه دور فراهم می‌آورند. در همین راستا، شرکت هوشمندگار با ارائه خدمات توسعه پلتفرم‏‌های نرم افزاری و اپلیکیشن‌های کاربردی به صورت سفارشی سازی شده ویژه صنایع و سازمان‌های مختلف، این بخش از نیازمندی‌های سامانه‌های هوشمند و مبتنی بر اینترنت اشیا را نیز پوشش داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.