سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رویداد ملی دختران ماه در سیستان و بلوچستان

مدیر کانون های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: رویداد ملی دختران ماه با مشارکت آستان قدس رضوی و کمیته امداد حضرت امام(ره) در این استان اجرا شد.

دادخدا خدایار   اظهار کرد: در این طرح، دسته‌ای از بانوان و پشتیبانان معنوی بهمراه پرچم متبرک امام رضا(ع) به درب منازل دختران موصوف در سطح ۲۶ شهرستانِ سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کنند و با اجرای آئینی خاص، حال و هوای امام‌رضایی ایجاد و بسته‌ی هدایای آستان‌قدس رضوی را اهدا و به آنان توفیق تشرف به بارگاه الهی را شادباش می‌گویند.

وی افزود: بسته‌های اهدایی شامل چادر نماز، جانماز بزرگ و کوچک، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب و ۲ کیف بزرگ و کوچک است .

مدیر کانون های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اجرای این رویداد ملی در استان، منازل چهار هزار و ۳۳۰ نفر از دختران ۹ ساله‌ مکلف‌ شده‌ شیعه و سنی استان رنگ و بوی رضوی گرفته است.

وی بیان کرد: در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی، یکی از اقدامات صورت گرفته برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی برگزاری جشن تکلیف است، برنامه‌ای که آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی محسوب می‌شود.

رویداد ملی "دختران ماه" ویژه ۲۰ هزار دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) درسطح کشور برنامه ریزی شده که توسط امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با همکاری کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور در حال اجرا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.