سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد

اجرای طرح کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح کنترل مشترک پلیس راه و اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بر ناوگان عمومی حمل بار و مسافر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی حمل بار و مسافر به منظور امنیت سفر، ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات در راستای طرح نوروز؛ به شکل گشت‌های مشترک پلیس راه و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها در کلیه محور‌های مواصلاتی و به شکل بازدید‌های میدانی از ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفت.
 
وی در ادامه افزود: در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافربری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی، صورت وضعیت و تست کنترل سلامت رانندگان در دستورکار قرار دارد.
 
رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل و اجازه نامه از پلیس پیشگیری برای حمل بار (بارنامه)، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالا‌های بدون بارنامه و کنترل تناژ بار انجام گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.