سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از انجام ۷۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه خبر داد.

وحید امیری سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت‌های نوروزی بر تأسیسات گردشگری استان کرمانشاه، گفت : برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و میهمانان نوروزی در این ایام به شکل سه شیفته تیم‌های بازرسی از تأسیسات گردشگری استان بازدید خواهند داشت.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: از ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه جمعاً ۷۰ مورد بازدید را از تأسیسات گردشگری استان داشته‌ایم.

وی افزود: از این تعداد بازدید، ۲۶ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۵ مورد دفاتر گردشگری و یک مورد هم رستوران‌های بین‌راهی بوده است.

امیری با بیان اینکه این بازدید‌ها منجر به صدور تذکر، اخطاریه کتبی و حتی تعطیلی و تعلیق تعدادی از دفاتر گردشگری استان شده، عنوان کرد: در این بازدید‌ها به ۱۴ مورد از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی استان تذکر داده شده است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین ۲ دفتر خدمات مسافرتی هم اخطاریه کتبی و ۲ دفتر خدمات مسافرتی دیگر هم حکم تعطیلی و تعلیق خود را به دلیل تخلف گرفتند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.