سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردکان:

شهرک خصوصی حریم زیستی در اردکان ایجاد می‌شود

سبزواری گفت: با ایجاد شهرک خصوصی حریم زیستی در اردکان، کم کم صنایع به خارج از شهر و دور از روستا‌ها منتقل می‌شوند.

حسین سبزواری فرماندار اردکان با تبریک جشن نوروز و بهار قرآن گفت: امیدواریم سال نو به واسطه تقارن ۲ بهار طبیعت و قرآن پر از خیر و برکت باشد و طاعات و عبادات هموطنانم مورد قبول حق واقع شود.

او اظهار داشت: اردکان در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات خوب و بد بود که می‌توان گفت خوبی هایش افزون‌تر بود.

فرماندار اردکان یادآور شد: همه همشهریان مستحضر هستند که انتهای سال به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتهی شد و با حضور پرشور و گرم مردم، اردکانی‌ها سرافراز شدند.

سبزواری گفت: از دیگر اتفاقات خوب می‌توان به ایجاد شهرک خصوصی حریم زیستی در پهنه زرین توسط شرکت توسعه عمران اشاره کرد که باعث می‌شود کم کم صنایع به خارج از شهر و دور از روستا‌ها منتقل شوند.

سبزواری گفت: اگر بخواهیم چکیده‌ای از اقدامات سال گذشته که در این شهرستان رقم خورده است را برای مردم تشریح نمایم می‌توان به حوزه بهداشت اشاره کرد.

او با بیان اینکه شرایط خاص اردکان باعث شده اورژانس با ازدحام روبرو بود که با درایت و پیگیری‌های صورت گرفته بخش دوم اورژانس با وسعت و تخت زیاد افتتاح شد اظهار داشت: با این اتفاق فوق العاده، بار ترافیکی در این حوزه کاهش یابد.

فرماندار اردکان افزود: از دیگر موارد در حوزه بهداشت توسعه بیمارستان ضیایی در بخش صدارت در چهار طبقه درمانی و ۱۶۰ تخت می‌باشد همچنین در سال جدید؛ توسعه بخش دیالیز و نیز ایجاد پایگاه‌های اورژانس و راه اندازی اورژانس جاده‌ای است که بهترین خبر برای مهمانان نوروزی در فصل بهار می‌باشد.

او گفت: در حوزه آموزشی یک حرکت جدید در اردکان رخ داد و آن کلنگ زنی شهرک هنرستانی آموزشی کوثر با وسعت ۲۰ هکتاری بود که در آینده بخشی از مشکلات آموزشی رفع خواهد شد.

فرماندار اردکان با بیان اینکه در حوزه گردشگری، ثبت جهانی کاروانسرا‌ها در بخش عقدا و خرانق یک اتفاق بزرگ و منحصر به فرد بود که در اردکان رخ داد که گام بزرگی برای تبدیل شهر صنعتی به گردشگری و توریسمی است اظهار داشت: از دیگر دستاورد‌ها می‌توان به گازرسانی به روستا‌های انجیرآوند و خرانق اشاره کرد.

او گفت: آرزو می‌کنم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات بهتری در آبادانی شهر و حل معضلات و مشکلاتی رخ دهد، اما آن چیزی که تاکید می‌کنیم همین دعایی است که در 
آغاز سال خوانده ایم، باید یک تحول عظیمی در جامعه رخ دهد و شروع آن توسط تک تک شهروندان و حوزه اجتماعی صورت می‌گیرد تا شهری از عاری از گرفتاری، مناسب و پیشرفته داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.