سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت ده‌ها شهروند فلسطینی در بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف در نوار غزه

به دنبال حملات و بمباران توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات، میدان الکویت و محله الدرج در نوار غزه، ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیل در ادامه کشتار‌های خود در نوار غزه خانه‌ای را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند که به دنبال آن ۲۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش المیادین، علاوه براین در حمله نیروی هوایی رژیم اشغالگر به تجمع کمیته‌های مردمی مسئول تامین امنیت حمل و نقل کمک‌ها در میدان الکویت در شهر غزه، ۲۳ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین جنگنده‌های اسرائیل منطقه السدره در محله الدرج در شرق شهر غزه را بمباران و با شلیک توپخانه‌ای مورد هدف قرار دادند که به دنبال آن ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که هواپیما‌های رژیم اشغالگر یک ساختمان مسکونی در منطقه ارض الشنطی در شمال غربی شهر غزه را بمباران کردند و توپخانه‌های آن نیز مناطق غربی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

از زمان آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل به نوار غزه، تعداد شهدای فلسطینی به ۳۱۸۱۹ نفر افزایش یافته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.