سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف بیش از ۶۰۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای در سراوان رشت

بیش از ۶۰۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای در ایام پایانی سال در سراوان رشت کشف و توقیف شد.

طی گشت مشترک یگان حفاظت محیط زیست استان و یگان شهرستان رشت مستقر در سراوان بیش از ۶۰۰ تن مخلوط رودخانه‌ای کشف و به دستور مقام قضایی توقیف شد.

 محمدتقی تقی زاده، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: در ایام پایانی سال یگان حفاظت محیط زیست سراوان به همراه یگان حفاظت استان طی گشت مشترک در حاشیه رودخانه سفیدرود و نقاط حساس برداشت شن ماسه موفق به کشف بیش از ۶۰۰ تن مخلوط رودخانه‌ای غیرمجاز شدند که به دستور مقام قضایی تا پایان مراحل رسیدگی قضایی و تعیین و تکلیف آن در محل توقیف شدند.

او افزود: طی این گشت مشترک و با اخذ دستور قضایی دپوی غیرمجاز مخلوط رودخانه‌ای در یک کارگاه تولید فرآورده‌های بتونی توقیف و مدیر کارگاه به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره محیط زیست رشت به متخلفان برداشت و دپوی غیرمجاز شن و ماسه هشدار داد: با توجه به فصل مهاجرت آبزیان جهت تولید مثل و ممنوعیت هرگونه برداشت از بستر رودخانه‌های حفاظت شده از جمله سفیدرود در این ایام، پایش مستمر تمامی مراکز و کارگاه‌های فرآورده‌های بتنی در دستور کار این اداره قرار گرفته و یگان حفاظت شهرستان به جدیت در این عرصه بیش از پیش حضور فعال خواهد داشت.

عکس آرشیوی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.