سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با لیستی مستقل در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد

بوربور گفت: با بررسی‌های خود اکنون به ۱۶ نفر نامزد برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران رسیدیم و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار کردیم.

بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و مشارکت مردم اظهار کرد: مردم به نظام اسلامی ما معتقد  هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری اعتماد و اعتقاد دارند.

وی افزود: رهبر ما از ابتدای سال قبل به پر شور کردن انتخابات اشاره کردند، از طرفی آن‌هایی که در رسانه‌های بیگانه بودند بیکار ننشستند و به دنبال خط دهی به جریان فکری مردم بودند و درباره عدم مشارکت مردم همه کار کردند. در داخل هم دیدیم کسانی که با همراهی و هم فکری با معاندین بودند در انتخابات شرکت نکردند و به آن افتخار کردند.

بوربور ادامه داد: بنابراین با چنین شرایطی مشارکتی مانند دوره قبل را به ثبت رساندیم که همین موضوع یک افتخار و پیروزی است. از طرفی ما همیشه بر اساس هماهنگی، اعتلاف و وحدت حرکت جریانی چه در اصلاح طلبان و چه در اصولگرایان داشتیم، این جریان به علت سهم خواهی و بزرگ‌نمایی که افراد در خودشان دیدند در این دوره شکل نگرفت.

وی افزود: متاسفانه ما و جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی که سال‌ها عضو شورای ائتلاف و جزء شورای انتخاب بودیم از حرکت‌های افرادی که باید لیست تنظیم می‌کردند احساس این را پیدا کردم که به سمت سهم خواهی کشیده شده‌ایم و با توجه به صحبت‌های رهبری درباره این که مردم در لیست‌های مختلف افراد منتخب خود را کامل و جامع انتخاب کنند، نتیجه این لیست شد که اکنون رای آورده‌اند.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هر کسی بر اساس دید خود نامزد‌ها را انتخاب کرد و ما هم به عنوان یک جریان تشکیلاتی به این نتیجه رسیدیم که لیست منتخبی را ارائه بدهیم که در دور اول ۵ نفر از جریان وفاداران انقلاب اسلامی و در دور دوم ۱۰ نفر برای ورود به دور دوم انتخابات به مجلس راه یافتند و به امید خدا با بررسی‌های خود اکنون به ۱۶ نفر نامزد برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران رسیدیم و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار کردیم.

وی افزود: در شهرستان‌ها و استان‌ها دفاتری داریم و بررسی می‌کنیم و میان کسانی که به دور دوم رسیده‌اند آنجا هم نظرات خود را ارائه می‌کنیم تا ان‌شاءالله مجلسی هماهنگ‌تر را داشته باشیم.

بوبور در انتها گفت: در تهران با لیست ۱۶ نفره جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی که در دور قبلی به عنوان دلسوزان انقلاب در لحظات آخر تهیه کرده بود شرکت می‌کنیم و از اکنون وقت داریم تا شرایط را بسنجیم.

وی گفت: جلسات و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار و لیست را نهایی می‌کنیم و امیدوارم این دوستان پس از ورود به مجلس در بحث اقتصادی دولت بتوانند کمک دولت باشند و نظارت هم بر دولت داشته باشند تا تعهداتی که برای دولت مشخص می‌کنند بتوانند عملیاتی و اجرایی شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.