سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در استان سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان موسوم به شباب الرضا (ع) در استان خبر داد.

مجتبی نورمحمدی مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به برنامه‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان در استان سمنان بیان کرد: طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان موسوم به «شباب الرضا (ع)» در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سیزدهمین دوره این طرح ملی که به صورت حضوری و مجازی است، تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره گروه هدف این طرح توضیح داد: دختران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران هشت تا ۱۵ سال در اقصی نقاط استان سمنان می‌توانند در این طرح نام نویسی و مشارکت داشته باشند.

نورمحمدی با بیان اینکه این طرح با همکاری وزارت ارشاد و آستان قدس برگزار می‌شود، ابراز کرد: کشف و پرورش استعداد‌های قرآنی از جمله محور‌های این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح همچنین برگزاری کلاس‌های تخصصی تلاوت قرآن کریم را نیز دنبال می‌کند، افزود: آشنایی نوجوانان با معارف قرآن کریم محور اصلی این طرح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.