سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات ساکنین خیابان همت در محله خیرآباد و خیابان کمیل در محله آزادشهر

طبق تماس‌ها و درخواست‌های مردم دو محله‌ی خیرآباد و آزادشهر برای شنیدن مشکلات محله شان به این محل سر زدیم و آنها مشکلات محله و بی توجهی شهرداری نسبت به این موضوع را بیان کردند.

مردم محله خیرآباد با بیان اینکه چندسال پیش مقرر گردید که مهندس کشفی شهردار منطقه چهار کوچه‌های خاکی آنها را آسفالت کند گفتند: تا نیمه‌ی کوچه(کوچه همتی) آسفالت انجام شده ولی مابقی کوچه خاکی و وضعیت بدی دارد. این کوچه‌ کثیف و پر از زباله است، مردم این محله نمیتوانند حتی پیاده روی کنند زیرا با تردد ماشین‌ها گردو خاک شدید ایجاد می‌شود، در زمان بارندگی وضعیت کوچه گلی و در گودال‌ها آب زیادی جمع می‌شود که عبور و مرور مردم و تردد ماشین‌ها در این کوچه غیرممکن می‌شود. آنها اتمام آسفالت کامل این کوچه را خواستارند.
و اما مردم محله آزادشهر در بلوار موسی بن جعفر و خیابان کمیل از وضعیت نابسامان محله خود گلایه مند بودند. در این محله محوطه‌های باز خاکی زیاد است که در دسترس عموم قرار گرفته است و موجب ترددهای ناآشنا و افراد غریبه و معتاد شده است که موجب ناامنی در این محله شده، به دلیل وجود فضاهای خاکی باز در این منطقه محل تخلیه‌ی زباله‌های مردم شده است و حتی با وجود پارکینگ ماشین‌های سنگین باز هم تعدادی از رانندگان ماشین سنگین و باری خود را در این محل پارک می‌کنند. کوچه این محله به طور کامل آسفالت نشده است و در زمان وزش باد مقدار زیادی از خاک فضای باز این محله را به درون خانه‌هایشان نفوذ می‌کند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.