سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

مهاباد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

فرماندار مهاباد با تاکید بر اینکه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم، گفت: ستاد خدمات سفر نوروزی این شهرستان برای خدمات رسانی‌ به مسافران اقدام به تشکیل کمیته‌های مختلف کرده است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: تدارکات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی و همچنین پذیرایی از آنها از بدو ورود انجام گرفته تا خاطرات خوبی برای مسافران بجای ماند.

وی خدمت به مردم را بالاترین خصلت انسان مومن دانست و گفت: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف به خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت عمومی آنها هستند.

فرماندار مهاباد با اشاره برگزاری انتخابات باشکوه در روز یازهم اسفندماه افزود: ۱۵ کاندیدای نهایی مجلس شورای اسلامی در مهاباد تایید صلاحیت شده بودند که از همه طیف و نگرش‌ها در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این دوره حتی یک مورد گزارش و یا اعتراض از سوی کاندیدایی مطرح نشد، افزود: برای منتخب مردم نیز ضمن آرزوی موفقیت انتظار داریم وعده‌های انتخاباتی خود را عملیاتی و اجرایی کند.

عباسی بیان کرد: در این دوره بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در کمال بی طرفی ما در برگزاری انتخابات کمک کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تصرف و تخریب گفت: مدیران دستگاه‌های متولی پرونده‌های تصرف و تخریب پیگیری و در حفظ اراضی خود اهتمام داشته باشند.

عباسی با اشاره به پروژه‌های درمانی، راهداری و آبرسانی در حال انجام، گفت: با مدیران که با کوتاهی و عدم پیگیری خود باعث برگشت اعتبارات عمرانی در شهرستان شوند باشد، برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد عامل تصادفات خطای انسانی است، تاکید کرد: چهار باند شدن محور مهاباد به میاندوآب در حال اتمام و تنها بخشی از محور مهاباد به ارومیه باقی مانده که در برای سال آینده به اتمام خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.