سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از کمیته‌های برتر هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام

نشست رییس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام و اعضای هیات رئیسه با روسای کمیته‌های فعال هیات استان برگزار و از آن‌ها تجلیل شد.

علیرضا عزیزی رییس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام در این جلسه گفت: آمادگی جسمانی، مادر تمام رشته‌های ورزشی است و تمام رشته‌های ورزشی نیازمند استفاده از یک برنامه آمادگی جسمانی متناسب با رشته خود هستند.

وی گفت: برنامه ریزی لازم برای فعال کردن کمیته‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات در دستور کار سال آتی هیات خواهد بود.

وی با بیان این که هدف فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، دستیابی به جامعه‌ای سالم، فعال با آمادگی جسمانی مطلوب از طریق ارتقاء دانش و نگرش عامه مردم، نسبت به فواید فعالیت‌های بدنی و تقویت ورزش قهرمانی همراه با ایجاد بستر‌های نخبه‌پروری و تمرکز بر آموزش و استعدادیابی و تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و منش پهلوانی در بین جامعه آمادگی جسمانی است گفت: امیداریم در سال آینده بتوانیم به بهترین شکل و با قدرت بیشتری کار را پیش ببریم چرا که هیات در مسیر تثبیت قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات رئیسه و مسئولان کمیته‌های هیات آمادگی جسمانی و تندرستی، عملکرد خود در سال جاری و برنامه‌های مدنظر در سال ۱۴۰۳ را تشریح کردند.

برچسب ها: ورزش و جوانان ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.