سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلی در تأمین سوخت نوروزی مسافران در استان سمنان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: خوشبختانه موجودی سوخت در انبار‌های سه‌گانه شرکت در شاهرود، دامغان و سمنان به اندازه کافی وجود دارد.

عبدلی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود  گفت: طرح گل‌گشت‌های نوروزی در سه مرحله از جایگاه‌های سوخت سراسر استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب اکیپ‌هایی از کارکنان و مسؤولان ذی‌ربط منطقه با وسایل نقلیه دارای برچسب مخصوص (گل‌گشت و سوخت‌رسانی نوروزی)، برای برطرف کردن نواقص احتمالی در جهت رفاه حال هموطنان اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: این طرح برای بازدید و بازرسی و حصول اطمینان از آمادگی جایگاه‌های سوخت برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

عبدلی گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل، طرح گل‌گشت نوروزی برای بازدید و بازرسی از جایگاه‌ها با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و طبق چک لیست‌های تنظیمی در سه مرحله انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اظهار کرد: مرحله نخست، آغاز شده است و تا پایان ۱۶ فروردین ماه سال آتی با هدف رصد همه جایگاه‌های زیرپوشش منطقه در قالب اکیپ‌های اعزامی ادامه می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.