سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلع و قمع ۴۴ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی عباس آباد

مدیر جهاد کشاورزی عباس آباد از قلع و قمع ۴۴ قطعه تفکیک و تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت حدود ۳۵ هزار مترمربع خبر داد.

ابراهیم کاویانی مدیر جهاد کشاورزی عباس آباد گفت: به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، امسال ۴۴ قطعه تفکیک و تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت حدود ۳۵ هزار مترمربع در روستا‌های نارنج بندبن، تیلاکنار، سی سرا، سجادیه و حریم شهر عباس آباد (بورایش و گل کوه) و همچنین در راستای اجرای حکم ماده ۳ یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ مترمربع در روستای تیلاکنار با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی، مدیر و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی عباس آباد قلع و قمع و به چرخه تولید بازگشت.

او افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۱ و یا به صورت حضوری در مدیریت جهاد کشاورزی هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی را گزارش داده تا از سودجویی برخی افراد و تخریب اراضی کشاورزی جلوگیری شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد گفت: از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در حفظ اراضی کشاورزی برگزاری ۷ جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی بر اساس ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور مدیر، کارشناس امور اراضی، نماینده فرماندار و اداره اقتصاد و دارایی در محل مدیریت جهاد کشاورزی بوده است.

او افزود: در این جلسات پس از بحث و بررسی تعداد ۱۴۱ فقره پرونده مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس قیمت گذاری بر اراضی مورد نظر انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.