سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت‌های ورزش با اجرای طرح آمایش سرزمینی میسر می‌شود

استاندار قزوین گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بایستی اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش را مورد توجه جدی قرار داد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی استان گفت: اجرای سند آمایش سرزمین در عرصه ورزش موجب توزیع عادلانه امکانات، افزایش موفقیت و شناسایی استعدادها، توسعه و ارتقای و بهره وری در رشته‌های ورزشی می‌شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر در تامین و توسعه زیرساخت‌ها و ورزش همگانی و قهرمانی کار‌های خوبی شده و از مردم هم برای حمایت از ورزشکاران تشکر می‌کنیم که حامی خوبی هستند.

استاندار قزوین یادآورشد: از مالکان بخش خصوصی در ورزش بویژه حامیان مالی تیم شمس آذر که به توسعه ورزش کمک کرده اند سپاسگزاریم و امیدواریم در بازی فردا در مقابل تیم تراکتور تبریز هم پیروزی قبلی که در زمین حریف رخ داد تکرار شود و مردم و هواداران خوشحال شوند. 

اعلایی با اشاره به اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمینی در ورزش گفت: یکی از موضوعات مهم در عرصه‌های مختلف کشور بهره وری پایین در امور است و بدون تردید اجرای طرح آمایش به ارتقای بهره وری منجر خواهد شد. 

وی افزود: باید نیازها، کمبود‌ها و ظرفیت‌های ورزشی در آمایش سرزمین احصا شود و در کنار استعدادیابی بتوانیم بی توجهی و غفلت‌های گذشته در این عرصه را جبران کنیم.

استاندار قزوین اظهارداشت: گاهی اوقات استعداد‌های ورزشی به دلیل بی توجهی به شناسایی آنها و یا قرار گرفتن در مسیر غیر اصولی هدر می‌رود که در آمایش سرزمینی و توجه به ورزش بنیادین می‌توان این خلا را جبران کرد. 

اعلایی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با ارائه اطلاعات درست و جامع به تنظیم اصولی سند آمایش سرزمین در ورزش کمک کنند. 

در این جلسه گزارشی از وضعیت ورزش همگانی و روستایی استان ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.