سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن معتقد است طوفان الاقصی صحنه بین‌المللی را تغییر خواهد داد

یک وب‌سایت آمریکایی فاش کرد بایدن بلافاصله بعد از طوفان الاقصی اعلام کرد که این حوادث صحنه بین‌المللی را درسال‌های آینده تغییر شکل خواهد داد.

پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس در گزارشی اعلام کرد که تنها ۲۴ ساعت پس از عملیات «طوفان الاقصی» که مقاومت فلسطین در ۷ اکتبر در واکنش به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی انجام داد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شروع به صحبت درباره آن به عنوان رویدادی کرد که صحنه جهانی را تغییر خواهد داد.

واکنش‌های بایدن در پرونده مکتوب مصاحبه‌های رابرت هور، دادستان ویژه آمریکا که به مدت پنج ساعت در ۸ و ۹ اکتبر با او انجام شد، گنجانده شده است.

آکسیوس گزارش داد هور، که در آن زمان در حال انجام تحقیقاتی در مورد اسناد طبقه‌بندی در اختیار جو بایدن بود، در گزارش خود در ماه فوریه توصیه کرد که این پرونده بسته شود، به ویژه به این نکته اشاره کرد که هیات منصفه ممکن است تمایلی به محکوم کردن یک مرد مسن با حافظه بد نداشته باشد.

گزارش آکسیوس حاکی از آن است که در اولین ساعات پس از عملیات طوفان الاقصی، بایدن حمایت کامل خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرد و به دولت خود دستور داد تا حمایت نظامی و دیپلماتیک آمریکا را به نفع تل آویو انجام دهد.

این گزارش فاش کرد که بایدن در ابتدای مصاحبه‌ها در ۸ اکتبر به هور گفت که ممکن است مجبور شود در طول مصاحبه‌ها متوقف شود زیرا همان زمان با نتانیاهو تماس گرفته و منتظر جواب او بوده است.

این سایت خبری آمریکایی افزود که بایدن در مصاحبه با هور در ۸ اکتبر شروع به پرداختن به پیامد‌های احتمالی این بحران جدید در غرب آسیا کرده است. 

او در ادامه اعلام کرده است که فکر می‌کند درحال حاضر جهان در یک نقطه عطف بزرگ قرار دارد و طی چند سال آینده مشخص می‌شود که چند دهه بعد به چه شکلی طی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
چگونه شیطانها وابلیسکها ی بایدن را نابود میکنند چون فاش شده که بایدن با اَجِنِه یا بقول باکلاسها موجودات فضایی رابطه دارد شیاطین اورا میکشند