سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام:

۱۰۰ غرفه محصولات صنایع دستی ایلام در ایام نوروز راه اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت:۱۰۰ غرفه محصولات صنایع دستی ایلام در ایام نوروز راه اندازی می‌شود.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: در ایام نوروز در راستای معرفی محصولات شاخص صنایع دستی استان به گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان در شش شهرستان اقدام به برپایی ۱۰۰ غرفه صنایع دستی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: هدف از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی در ایام نوروز کمک به معرفی و فروش محصولات صنایع دستی استان است که در واقع در ایام نوروز برای صنایع دستی اقتصاد نوروزی را به همراه خواهد داشت.

شریفی گفت: امسال همانند سال‌های گذشته در قلعه والی شهر ایلام با ایجاد غرفه‌های صنایع‌دستی، برپایی سیاه چادر در قالب نوروزگاه در محل قلعه والی شهر ایلام و دیگر شهرستان‌ها با ایجاد برنامه‌هایی آئینی و سنتی سعی در بوجود آمدن نشاط نوروزی برای گردشگران و مسافرین نوروزی که استان ایلام را به عنوان‌مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند رو تا قبل از شب‌های قدر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: اولویت غرفه‌ها بیشتر به کارگاه‌های تولیدی و برند دار و بسته بندی شده است که بتوانند بهتر صنایع را معرفی کنند ولی صنایع دستی کوچک و خرد هم در این غرفه‌ها مستقر هستند تا بتوانند تجربه لازم جهت حضور در نمایشگاه‌های بزرگ‌تر را کسب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.