سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد؛

کشف بیش از ۱۰ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان در سال جاری خبر داد.

سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بخش عمده این سوخت قاچاق از استان‌های همجوار به بوشهر منتقل و از طریق دریا به سمت کشور‌های حاشیه خلیج فارس ارسال می‌شود.

وی افزود: با همکاری دریابانی استان و ساحل نشینان تدابیری اندیشه شده که فضای قاچاق سوخت در این استان برای قاچاقچیان ناامن شود و هر گونه تحرک آنها با رصد‌های شبانه روزی پلیس متوقف گردد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از صحیت هایش تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: ۴۵۰ هزار و ۹۷۶ عدد انواع مواد محترقه کشف شد که رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

سوسنی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی پلیس تداوم امنیت پایدار است و در این راستا با هرگونه ناهنجاری و ناامنی قاطعانه برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح انتظامی، ترافیکی نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان آغاز شده است.

سوسنی بیان کرد: در این طرح خودرو‌های نامحسوس در محور‌های پرتردد، ایستگاه‌های پلیس راهور، گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده فعال هستند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، گفت: استان بوشهر یکی از مهمترین مقاصد گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است و همه دستگاه‌ها در خدمت مسافران و گردشگران خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.