سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال ۴۴ روستای قزوین به شبکه ملی اطلاعات در دستور کار است

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی استان قزوین گفت: اتصال ۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان به شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار دارد.

اکبر خزاییرییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی استان قزوین گفت: جمعیت روستا‌های فاقد شبکه ملی اطلاعات معادل هفت هزار نفر بوده که کمتر از یک درصد جمعیت کل استان قزوین را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون تمام ساکنان ۲۸ شهر استان قزوین و ۹۹ درصد جمعیت روستا‌ها از نعمت شبکه ملی اطلاعات بهره مندند و از اپراتور‌های نام آشنا خدمات اینترنت دریافت می‌کنند.

خزایی با بیان اینکه در برخی از شهر‌های قزوین اینترنت نسل پنجم نیز راه اندازی شده است، گفت: هم اکنون تمامی شهر‌های قزوین دارای ارتباطات سیار نسل سه و چهار و ثابت هستند.

این مسوول بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمامی شهر‌ها و کسب و کار‌ها و منازل باید تا پایان دولت سیزدهم امکان اتصال به فیبر نوری را داشته باشند که در استان قزوین سه اپراتور شاتل، ایرانسل و مخابرات در این حوزه پیشگام هستند.

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی استان قزوین خاطرنشان کرد: برخی از ساکنان روستا‌ها به ما مراجعه می‌کنند که هنوز از پوشش اینترنت برخوردار نیستند که باید یادآور شوم لیست این روستا‌ها جمع بندی شده و به محض اتصال به شبکه ملی اطلاعات مشکل آنها برطرف خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.