سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکسین فهادان نماینده شایسته فوتسال یزد در ایران

تیم اکسین فهادان موفق شد با اقتدار تمام از مرحله اول لیگ دو فوتسال صعود کند.

در رقابت‌های این فصل لیگ دو فوتسال باشگاه‌های کشور، ۴ نماینده از استان یزد در این رقابت‌ها حاضر بودند که از این تعداد، ۳ تیم اکسین فهادان، پاس بافق و یادآوران شاهدیه به مرحله بعد صعود کردند و سراسازان ابرکوه نیز موفق به حفظ سهمیه خود شد.

 در جمع تیم‌های صعود کننده یزدی به مرحله دوم رقابت‌ها، تنها اکسین فهادان بود که سال اول حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کرد؛ شاکله تیم اکسین را بازیکنان یزدی و تعدادی بازیکن شناخته شده از نقاط مختلف کشورمان تشکیل می‌دادند که هدایت آنها را مصطفی جادری کاربلد بر عهده داشت.

 تیم اکسین در مجموع ۱۰ دیداری که در این مرحله از مسابقات برگزار کرد، موفق شد بدون باخت و با ۶ پیروزی بالاتر از همه تیم‌های گروه پنجم به دور نهایی رقابت‌ها صعود کند؛ نکته جالب در تیم اکسین فهادان به نظم بالای دفاعی این تیم مربوط می‌شود که با دریافت ۷ گل بهترین خط دفاعی این فصل از سطح سوم فوتسال ایران را به خود اختصاص داده است.

 نکته دیگری که هواداران پرشمار اکسین و فهادان تاریخی را برای صعود دلگرم می‌کند، حضور مصطفی سلطانپور به عنوان مدیرعامل باشگاه است؛ سلطانپور از یک سو به واسطه سال‌ها بازی در داخل و خارج از ایران و کار با بهترین تیم‌ها و از سوی دیگر با خلق و خویی که از وکالتش کسب کرده، توانسته است هارمونی خوبی را در تمامی ارکان باشگاه ایجاد کند و شخصیت برنده را به این تیم القا کند.

 نکته جالب دیگر در رابطه با اکسین فهادان این است که تیم یزدی بدون هیچ حامی مالی در رقابت‌های این فصل لیگ دو حاضر شده و مدیریت باشگاه تمام هزینه‌ها را تقبل می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.