سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نوروزی هلال احمر از امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر از امروز (۲۴ اسفند) و با مشارکت ۲۷۴۰ نفر روز نیرو خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نوروزی هلال احمر کرمانشاه همزمان با سراسر کشور و شروع سفر‌های نوروزی از امروز آغاز می‌شود، گفت : این طرح تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۲۱ پایگاه هلال احمر شامل پایگاه‌های ثابت، موقت و سیار و با مشارکت ۲۷۴۰ نفر روز نیرو در آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از آمادگی همه امکانات و تجهیزات هلال احمر از جمله خودرو‌های سبک و سنگین، خودرو‌های کمک‌دار، ست‌های نجات، اتوبوس آمبولانس و… نیز یاد و عنوان کرد: پایگاه امداد هوایی هلال احمر نیز به همراه تیم واکنش سریع در آمادگی کامل قرار دارند.

محمدی تاکید کرد: پایگاه‌های هلال احمر همچنین برای اسکان اضطراری در شرایط خاص نیز آماده شده است.

وی از برپایی پست‌های هلال احمر در ورودی شهر‌ها نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۷ پست با حضور داوطلبان جوان در ورود شهر‌ها برای راهنمایی مسافران نوروزی و ارائه خدمات به آنها پای کار هستند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، فضا‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگی، برپایی نماز، فضای دوست‌دار کودک و … از سوی هلال احمر برای مسافران در نظر گرفته شده است.

محمدی با اعلام تلفن ندای امداد هلال احمر به شماره ۱۱۲، گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست‌های مردم می‌باشد و در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی به حوادث و سوانح انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌ها در ایام نوروز، از مسافران خواست حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.