سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ به مناسبت برگزاری نمایشگاه خورشیدان بی غروب؛

موزه عبرت در آبسرد، فصل های پرتپش پیروزی انقلاب را نمایش می دهد

رئیس شورای شهر آبسرد در خصوص برگزاری موزه عبرت در این شهر گفت: نمایشگاه 'خورشیدان بی غروب'، فصل های پرتپش پیروزی های انقلاب، بی رحمی های رژیم طاغوت و شكنجه های قرون وسطایی این حكومت منحوس را به تصویر می كشد.

'سیدمهدی حسینی'در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران برگزاری نمایشگاه خورشیدان بی غروب را برنامه ای استانی و بسیار ارزشمند دانست و گفت: این برنامه در دهه فجر و نكوداشت پیشگامان انقلاب اسلامی با همكاری موزه عبرت جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

رئیس شورای شهر آبسرد افزود: این نمایشگاه روزگار وحشی گری طاغوت و تاراج اندیشه های بهاری فرهیختگان و عدالت خواهان این مرز و بوم را برای نسل جدید و نسل انقلاب به تصویر می كشد.

وی با تاكید بر لزوم بكارگیری شیوه های نوین برای ملموس ساختن شرایط انقلاب و قبل از انقلاب برای جوانان و نوجوانان گفت: به فرزندانمان بگوییم، نه! نگوییم نشان دهیم كه جوانان این دیار به دلیل گذراندن روزهای خاكستری سوگند یاد كردند كه روی پای غیرتشان می ایستند و طاغوت و استكبار را عزادار باورهای پلیدشان می كنند.

حسینی برپایی این نمایشگاه و استقرار هشت روزه موزه عبرت ایران را در شهر آبسرد، نشستن همای سعادت بر شانه های این مردم ولایتمدار دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد افزود: نمایشگاه در محوطه 90 متر مربعی ورزشگاه علی بن ابیطالب(ع) شهر آبسرد برپا می شود كه دارای سه سلول انفرادی، یك سلول عمومی و اتاق شكنجه است.

حسینی ادامه داد: در سالن آمفی تئاتر این مجموعه نیز فیلم های مستند زمان انقلاب اكران خواهد شد و راویانی كه خود زمانی از زندانیان سیاسی بودند نیز گزارش و مطالب ارزنده ای را در حین فیلم عنوان می كنند.

وی از برپایی فروشگاهی برای عرضه محصولات فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این فروشگاه بیش از 300 عنوان كتاب از دوران انقلاب و با مضامین تاریخی زمان منحوس پهلوی در این فروشگاه عرضه می شود.

رییس شورای شهر آبسرد افزود: غرفه بصیرت این نمایشگاه نیز با مدیریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان آبسرد در عرصه بصیرت بخشی فعالیت خواهند كرد و در سالن دیگری نیز عكس زندانیان سیاسی همراه با اطلاعات كامل آنان برای بازدید طراحی شده است.

این نمایشگاه تاكنون در تهران و استانهای همدان و اصفهان برگزار شده و با استقبال عمومی بسیاری مواجه شده است./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.