سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ۳۰ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس

۳۰ جلد کتاب با موضوع تاریخ شفاهی نقش استان یزد در دفاع مقدس و زندگی نامه شهدای جنگ تحمیلی در یزد رونمایی شد.

در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از ۳۰ عنوان کتاب با موضوع تاریخ شفاهی نقش استان یزد در ۸ سال دفاع مقدس و زندگی‌نامه شهدای جنگ تحمیلی رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در سال آینده هم برای چاپ و نشر کتاب‌های دفاع مقدس اقداماتی برنامه ریزی شده است، افزود: دربرخی شهرستان‌ها کتاب نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است و این کتاب در برخی دیگر از شهرستان‌ها هم در سال آینده چاپ و منتشر می‌شود.

عزیزی با اشاره به اهمیت مقوله ایثار و شهادت، از مدیران ادارات، نهاد‌ها و گروه‌های مردمی خواست تا بازدید از باغ موزه دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار دهند و نسل نوجوان و جوان جامعه با سیره شهدای گرانقدر آشنا شوند.

وی همچنین به تخصیص اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: می‌طلبد تا با همکاری دستگاه‌ها شاهد رونق این مجموعه نفیس با حضور اقشار مختلف مردم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین در خصوص تکمیل یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان ادامه داد: اغلب یادمان‌های این شهدای گرانقدر با بنا‌های زیبا و درخور ساخته شده و برخی دیگر از یادمان‌ها تکمیل نشده است که به فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها بصورت ویژه تاکید شد که هرچه سریع‌تر این بنا‌ها تکمیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.