سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری در زرند

فرماندار و امام جمعه زرند به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری با پرسنل اداره کمیته امداد امام خمینی این شهرستان دیدار کردند.

 به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری و بزرگداشت روز کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرماندار و امام جمعه زرند با حضور در کمیته امداد با پرسنل این اداره دیدار و گفتگو و ضمن تبریک این روز بزرگ از تلاشگران خدوم این اداره قدردانی کردند. 

سید رضا حسینی نژاد فرماندار ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب و هدیه ارزشمند ایشان در حمایت از مستضعفین بود. 

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد این نهاد خدمتگزار در حوزه‌های تامین جهیزیه، مشارکت در ساخت مسکن و تسهیلات اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش اظهار داشت: یکی از برنامه‌های خوب و تاثیرگذار کمیته امداد برگزاری برنامه‌های آموزشی، توانمند سازی و اقدامات فرهنگی برای فرزندان افراد مستمری بگیر این نهاد است که می‌تواند چشم انداز روشنی را برای تقویت و بالندگی افراد برای حضور موفق در فرایند‌های اجتماعی بوجود آورد. 

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند نیز با اشاره به حجم فعالیت‌های ستاد زکات شهرستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر بخش قابل توجهی از دریافتی‌های ستاد زکات در امورات عام المنفعه شهرستان در بخش‌های محرومیت زدایی و رفاه اجتماعی برای روستا‌های محروم و مردم نیازمند هزینه می‌شود و همین امر باعث شد تا مردم شهرستان استقبال بیشتری را در حوزه پرداخت زکات از خود نشان دهند. 

زمانی رئیس کمیته امداد شهرستان زرند هم به ارائه گزارش عملکرد این اداره و جامعه آماری تحت پوشش پرداخت و گفت: یکی از اقدامات ویژه کمیته امداد امام خمینی شهرستان زرند تامین جهیزیه برای ۵۴ زوج جوان تحت پوشش این نهاد بوده است که در هفته جاری تحویل عروس و داماد‌های محترم می‌شود تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.