سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک فوتی و یک مصدوم در حادثه آزادراه پیامبر اعظم (ص)

رئیس جمعیت هلال احمر بستان‌آباد گفت: بر اثر واژگونی دو دستگاه کامیونت در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر مصدوم شد.

آقای مرسلی گفت: حوالی ساعت ۰۴:۵۰ صبح روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان آذربایجان شرقی (eoc) خبری مبنی بر واژگونی دو دستگاه کامیونت در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) در محدوده ۶۵ کیلومتر مانده به تبریز اعلام شد.

آقای مرسلی افزود: در کمترین زمان یک تیم امداد و نجات از پایگاه سیدالشهدا با خودروی ست نجات به همراه ۳ نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند که پس از حضور در صحنه و ارزیابی اولیه یک فوتی و یک مصدوم در صحنه حادثه مشاهده شد.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد‌های احتمالی اولیه به علت خواب آلودگی یکی از رانندگان دو خودرو به یکدیگر برخورد کرده و در دره کم عمق خارج از آزادراه واژگون شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بستان‌آباد اظهار کرد: در این حادثه از دو راننده کامیونت یک نفر مصدوم شد که بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت و راننده دیگر که مرد ۵۶ ساله بود فوت کرد و بعد از رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر جهت انجام مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.