سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند در خراسان جنوبی

طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ نیز از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع و در ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

محمدی فرد افزود: ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه با مدیریت رئیس دانشگاه و با حضور معاونان بهداشت، درمان، توسعه و غذا و دارو برای پایش و نظارت بر کیفیت ارایه خدمات مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان و ارائه خدمت موثر و به هنگام تشکیل خواهد شد.

وی گفت: همچنین تیم ویژه ارزیابی طرح سلامت نوروزی در ستاد دانشگاه تشکیل و بازدید‌های میدانی و روزانه از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌های انجام می‌شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه افزود: در طرح نوروزی براساس دستورالعمل ابلاغی معاونت درمان، هرگونه تعطیلی بخش‌های بستری در تعطیلات نوروزی، ممنوع است.

مهیار محمدی فرد گفت: بخش اورژانس و تمامی بخش‌های ویژه و دیالیز در تمامی بیمارستان‌ها بایستی با تمامی ظرفیت و همچنین درمانگاه‌های شبانه روزی و دندان پزشکی، به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه دهند.

وی افزود: پذیرش و پاسخگویی بیماران با سکته حاد قلبی و مغزی مطابق دستورالعمل کد ۲۴۷ و ۷۲۴ در بیمارستان رازی باید انجام شود.

محمدی فرد گفت: دسترسی به خدمات با کیفیت و به هنگام در انجام آزمایش‌های اورژانس در تمامی آزمایشگاه‌های بیمارستانی و بخش‌های تصویربرداری همه بیمارستان‌های دانشگاهی به صورت شبانه روزی انجام و امکان ارائه این خدمات با هماهنگی و اطلاع رسانی از طریق رسانه محلی به هموطنان انجام می‌شود.

برچسب ها: نوروز ، طرح سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.