سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هزار و ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای ترویج مسائل دینی به مناطق مختلف این استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همچنین برخی از آیات قرآن در ماه رمضان با هدف فضاسازی محیطی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که در این راستا گفتمان سازی کلام وحی انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین در خصوص انس با قرآن برنامه‌های متنوعی در دست اقدام است که با همکاری آموزش و پرورش برای قشر دانش‌آموز و هماهنگی دانشگاه لرستان و صدا و سیما برای دانشجویان و اقشار مختلف اجرایی می‌شود.

وی گفت: جلسات تفسیر محوری قرآن در تمامی شهرها، پیک قرآنی برای استفاده دانش‌آموزان و برپایی جلسات مختلف قرآنی از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به طرح «مسطورا» بیان کرد: گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم از اهداف این طرح می‌باشد تا سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی منور و کلام وحی به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: با اجرای این طرح سه ساله، نقش و اثرات قرآن در زندگی جاری شده و آن‌گونه که توقع داریم، رفتار همه مطابق با دستورات قرآن نهادینه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، ایستگاه‌های معنوی با حضور روحانیون در کنار تفرجگاه‌های مختلف برپا خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.