سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور بسیج سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان در سیب و سوران

مانور مشترک جهت کنترل و پایش بازار باتوجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز با هدف نظارت بر بازار و اماکن در شهرستان سیب و سوران برگزار شد

  ایوب کرد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ضمن تاکید بر ضرورت انجام گشت‌های نظارتی و کنترلی سطح بازار‌ها و اماکن تولید و عرضه گفت: این مانور به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت‌های نظارتی بر موازین بهداشتی، برخورد قاطع و قانونی با متخلفین بهداشتی با حضور ارگان‌های مربوطه انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: وی ادامه داد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار، مکان‌های تولید و عرضه نیازمند بیش از پیش انجام خواهد شد؛ تا سلامتی مردم در خطر نباشد.

  کرد افزود: پایش و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی؛ واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی، خبازی ها، فروشگاه‌ها و... توسط گشت‌های نظارتی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط به همراهی اداره تعزیرات، اداره صمت و دامپزشکی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این بازدید‌ها موارد و معیاری‌های بهداشتی بصورت دستی و تجهیزات پرتابل بهداشتی بررسی و موارد تخلف شناسایی می‌گردد و با واحد‌های متخلف برخورد گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: شهروندان محترم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی توسط برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.