سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از ۸هزار مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: تا امروز ۵ هزار و ۷۰۰ مبلغ از قم و ۲ هزار و ۸۵۰ مبلغ از استان‌های دیگر برای تبلیغ در ماه رمضان اعزام شده اند.

 حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد،معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اعزام مبلغان از دو هفته پیش آغاز شده و تا امروز ۵۷۰۰ مبلغ از قم و ۲۸۵۰ مبلغ از استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان اعزام شده اند.

 وی با اشاره به فرصت ثبت نام مبلغان در سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir/Account/Login تا اواسط ماه مبارک رمضان گفت: تاکنون به ۸۵۵۰ نفر در سامانه شمیم ثبت نام کرده اند و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت آمادگی مبلغان در ماه مبارک رمضان گفت: محتوای آموزشی و تربیتی تبلیغ با عنوان «ره توشه» در حوزه‌های عمومی، خانواده، مناطق مشترک شیعه و اهل سنت که شامل ده‌ها مقاله می‌باشد که در تارنمای بلاغ به صورت رایگان منتشر شده است.

وی گفت: در موضوعاتی همچون جهاد تبیین، بحران جمعیت و غیرت دینی فعالیت‌های مختلفی در قالب نشست‌های علمی، انتشار ویژه نامه‌های متنوع و اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت: بیش از ۱۰ نهاد از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، فراجا، سازمان زندان‌ها و... متقاضی حضور و فعالیت مبلغان در مجموعه‌های تحت اختیار خود در ماه مبارک رمضان هستند.

وی به محور‌های تبلیغی مبلغان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: از جمله محور‌های مهم تبلیغی موضوعات جدید و به روز مثل زن، خانواده، جهاد تبیین، نیاز‌های جوانان و نوجوانان و... خواهد بود.

برچسب ها: ماه رمضان ، تبلیغ دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریمی
۱۲:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
آقای روستا آزاد، آزاد صحبت کرده و نظر میدهند، کجا بیش از ۱۰ نهاد متقاضی مبلغ بودند امسال؟؟؟!!!!! همیت دفتر تبلیغات با این عریض و طویلی، اعزام معدود و محدودی داشته!!!! متقاضی کجا بود؟؟ در بیشتر موارد هم اعزام بدون تسویه وجود داشته که مورد استقبال مبلغین نبوده است!!!! برخی سازمانها، مثل سازمان زندانها و ارتش و....که فقط اسمشان در سایت سمتا نوشته بود و تا روز 23 اسفند هم اصلاً اعزامی نداشته و متقاضی وجود نداشته!!!!! بنده مبلغ هستم و تلاش کردم که برای یک جایی نامه اعزام بگیرم، موفق نشدم......این طور آماری سخن گفتن و به دور از واقعیت، چه دردی را دوا میکند!!!!؟؟؟؟ نمی دانم!!!!! نمی دانم بودجه های فرهنگی دفتر، چطور و کجا خرج می شود؟؟!!!! تبلیغ نباید در اولویت اول باشد؟؟؟؟!!!!! نمی دانم این دردها و نارسائیها تا کی؟؟؟ با این عملکرد ضعیف مسئولین امر تبلیغ، چطور جهاد تبییین که از منویات و درخواستهای اکید رهبری هست، جامه عمل خواهد پوشید و ممکن خواهد شد!!!!؟؟؟؟