سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیش میزبان مسابقات ملی پرچم شد

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی، عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان گفت: کیش از مسابقات ملی پرچم با حضور ۵۰۰ ورزشکار میزبانی می‌کند.

شهرام عظیمی مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی، عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه در بازدید از ظرفیت‌های ورزشی جزیره کیش، گفت: این مسابقات ملی در بهار سال جدید و در سه رشته مینی فوتبال، پرتاب وزنه و کاراته به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی ورزشکاران بومی جزیره کیش را یک ظرفیت کم نظیر در توسعه ورزش روستایی و بومی دانست و افزود: معتقدیم که در کنار توجه به رشته‌های بین المللی نیاید از توسعه ورزش‌های بومی غافل شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی، عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش‌ها و بازی‌ها ریشه در فرهنگ اقوام و باور‌های ایرانیان دارد، لذا وزارت ورزش و جوانان با نگاهی بسیار مهم به این موضوع در تلاش است تا در راستای تقویت ورزش‌های روستایی، عشایری و بومی محلی با برگزاری انواع مسابقات آن‌ها را زنده نگه دارد.

وی با اشاره به سرانه بالای ورزشی در کیش نسبت به متوسط کشوری، بیان کرد: در تلاشیم تا به واسطه کیش ورزش‌های بومی و محلی را در عرصه جهانی مطرح کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بختیاری
۱۱:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
کیش باید تنها شهر پاک تمام برقی و سبز ایران با نیروگاه‌های پاک برقی و بادی و سراسر پر از خودروهای پاک تمام برقی و خروج و ممنوع بودن تردد خودروهای هیدرو کربن سوز شود
شهری پر از نمایشگاههای زیبا و رنگین کمان اقوام و خلاصه ایرانشهری کوچک و پاک