سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور منطقه‌ای استقرار تیم‌های واکنش سریع شرکت‌های آبفا در کویر مرنجاب کاشان + عکس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برگزاری مانور منطقه‌ای استقرار تیم‌های واکنش سریع شرکت‌های آبفا به مدت دو روز در کویر مرنجاب کاشان خبر داد.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد هدف از برگزاری این مانور را ارزیابی تیم‌های واکنش سریع شرکت‌های آبفا در شرایط بحرانی عنوان کرد و گفت: در این مانور شرکت‌های آب و فاضلاب از ۱۰ استان کشور حضور داشتند که تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب استان متشکل از ۳۵ نفر از پرسنل متخصص با مهارت‌های فنی مورد نیاز، برای پاسخگویی به بحران‌های احتمالی استانی، منطقه‌ای و کشوری حضور داشتند. 

او با بیان اینکه در چنین مانور‌هایی با بکارگیری تجهیزات و امکانات مورد نیاز، نقاط ضعف و قوت تیم‌های عملیاتی نیز به خوبی شناسایی می‌شود، اظهار داشت: تیم آبفای استان با تجهیزات کامل لوازم عملیاتی، ماشین آلات سنگین، تجهیزات استقرار و امکانات تهیه غذا در شرایط بحرانی در این مانور شرکت کرد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تجربه کار تیمی و گروهی؛ انضباط و حضور به موقع تیم‌ها را مهم برشمرد و گفت: در این مانور تکمیل بودن تجهیزات تیم‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کامل بودن تجهیزات تیم‌ها هنگام رسیدن به مناطق برای یاری رسانی، از اهمیت بسزایی برخوردار است. 
 
او ادامه داد: برگزاری مانور‌های آمادگی تیم‌های عملیاتی در برنامه‌های راهبردی این شرکت می‌تواند به افزایش توان نیرو‌های هدف کمک قابل توجهی کند.

برچسب ها: مانور ، شرایط بحرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.