سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های شبکه نسیم در ایام ماه مبارک رمضان

کنداکتور شبکه نسیم در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

شبکه نسیم در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان کنداکتور شبکه نشاط و سرگرمی را متناسب با این ماه از سه شنبه ۲۲ اسفند ماه تغییر می‌دهد و برنامه‌های «آن»، «بعد از آن»، «بی انتها» و «نسیم آوا» را به کنداکتور این شبکه اضافه می‌کند.

برنامه «آن» و «بعد از آن»

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی سید احمد موسوی صمدی و سینا شعر بافی با اجرای صابرخراسانی، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار و پس از آن از شبکه نسیم در قاب رسانه ملی خواهد بود.
این برنامه با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده و در قالبی نو به بررسی قصه‌های انسان‌های متفاوت و خاص خواهد پرداخت.

«بی انتها»

برنامه تلویزیونی «بی‌انتها» به تهیه‌کنندگی امیر بهراد رحمانی و کارگردانی محمدحسین تقوایی در شب‌های ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه با محوریت اسماءالحسنی و صفات خداوند متعال با بخش‌های کنج خلوت از حرم امام رضا علیه السلام و نجوای مشاغل از دل کسب و کار‌های روزمره، مناجات‌ها و ادعیه‌های ماه رمضان و... پخش می‌شود.

«نسیم آوا»

برنامه تولیدی «نسیم آوا» به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی با حال و هوای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در این برنامه به موسیقی کشور‌های مسلمان و پرداختن به موسیقی مذهبی ان کشور با حضور کارشناس، خاطره بازی با تیتراژ‌های قدیم سریال‌های ماه مبارک رمضان، گروه سرود و موسیقی‌های سنتی با حال و هوای ماه رمضان از آیتم‌های این برنامه خواهد بود.

برچسب ها: شبکه نسیم ، ماه رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.