سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه مهاباد:

ادارات مهاباد شرایط رفاهی گردشگران نوروزی را فراهم کنند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همه ادارات خدمات‌رسان نسبت به آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات رفاهی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

جسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه هماهنگی خدمات سفر مهاباد، گفت: این شهرستان باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران خواهد بود و نیاز است با عزمی جدی و مدیریت واحد برای خدمت‌رسانی مناسب به آن‌ها اقدام شود.

وی اضافه کرد: استقرار پایگاه‌های خوش آمدگویی و پذیرایی در ورودی و همچنین ارائه راهنمایی سفر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: باتوجه به مشکلات ترافیکی که در خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی و بازارچه‌ها در تعطیلات ایجاد می‌شود، از هم اکنون دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برای حل آن تدبیر و برنامه ریزی کنند.

عباسی ادامه داد: کشیک ادارات و نفرات برای روز‌های تعطیل ارائه شود تا در طول تعطیلات امکان ارایه خدمات به مسافران با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: تعمیر سرویس‌های بهداشتی پارک و پایانه‌های مسافربری، تامین آب آشامیدنی، نظارت بهداشت بر بازار و موادغذایی در ایام نوروز و تعطیل شدن فعالیت‌های عمرانی مدنظر مسئولان مرتبط از جمله کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر قرار گیرد.

وی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر‌های ارتباطی و معرفی اماکن گردشگری و مسیر‌های نیز باید از هم اکنون انجام شود.

در ادامه این جلسه، مسئولان کمیته‌های حمل و نقل، امنیتی و ترافیک، اسکان، بهداشت و شهرداری‌ها مطالبی در مورد فعالیت‌های خود بیان کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.