سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۴ هزار سند تک‌برگی زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی صادر شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۷۰ درصد اراضی کشاورزی استان مستندسازی شده و ۶۴ هزار قطعه سند تک‌برگی و پلاک صادر شده است.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری با همکاری دستگاه‌های استان با روند مطلوبی در استان پیش رفته است و در این راستا در زمینه رفع تداخلات اراضی کشاورزی هم اقداماتی انجام شد.

وی اضافه کرد: اداره کل منابع طبیعی آذربایجان‌غربی، اسناد مالکیت را به نام خود صادر کرده بود، ولی بخشی از اراضی در اختیار مردم بود که با بررسی پرونده ها، یک هزار و ۸۱۶ پلاک به مساحت ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار هکتار مورد بازبینی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ۲۱۶ هزار هکتار مساحت اراضی بوده که سند مالکیت به نام منابع طبیعی صادر شده بود در حالی که مالکیت و تصرفات اراضی در اختیار مردم بود و اراضی به مردم برگشت داده شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به توقف پرونده‌های تشکیل شده در این خصوص در دادگاه‌های استان گفت: با رفع این مسائل بخش عمده‌ای از مشکلات استان طی سال جاری حل شد.

شهبازی بیان کرد: امسال بیش از هزار پلاک بررسی شده که معادل اقدامات انجام شده در ۶ سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه این اراضی به مردم عودت داده شده، اضافه کرد: سند اراضی هم به زودی پس از رفع تداخلات صادر می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این بازدید گفت: ۴۸ درصد اراضی کشاورزی استان تاکنون سند دار شده که از اقدامات شاخص این بخش در نتیجه تعامل اداره کل ثبت اسناد و جهادکشاورزی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.