سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد مدارس خلاق اولویت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ایجاد مدارس خلاق در مناطق مختلف استان از اولویت‌های کاری این نهاد تربیتی است.

آقای سعادتی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان اهر از ۲ برنامه مهم اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ایجاد مدارس خلاق و صدور شیوه نامه آن به مدارس و همچنین در اختیار گذاشتن ساعات فوق برنامه برای اولیا و دانش آموزان خبر داد و گفت:  این برنامه‌ها در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تمامی مناطق استان اجرا خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ادامه داد: ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموزان تقدیم نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی کرده است.

آقای سعادتی همچنین به رشادت‌ها و دلیری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در طول مبارزات خود علیه دشمنان در طول دفاع مقدس و سپس نبرد با داعش در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌هایش برای همیشه در قلب و روح مردم ایران و جهان جاری است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: درخصوص انتخابات ۱۱ اسفند ماه اقدامات مهمی صورت گرفت که یکی از آن‌ها برگزاری تریبون‌های دانش آموزی بود که بیشترشان رای اولی بودند.

آقای غنی زاده با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در انتخابات چشمگیر بود گفت: تریبون آزاد‌هایی که در مدارس برگزار شد دانش آموزان به صورت دقیق و هوشمندانه مسائل انتخابات و جامعه را تحلیل می‌کردند که این نشان از بلوغ سیاسی آنان داشت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای آموزش و پرورش در مشارکت‌های اجتماعی گفت: آموزش و آموزش و پرورش همیشه جامعه ساز است و آینده جامعه به آموزش بستگی دارد به همین خاطر تمامی مدیران و معلمان مدارس بنا به تعهد و تکلیفی که داشتند به صورت آگاهانه در انتخابات مشارکت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.