سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد برگزیده کنگره بین‌المللی

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد برنده جایزه محقق جوان چهاردهمین کنگره بین‌المللی شد.

پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: مهدی غفاری عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در چهاردهمین کنگره بین‌المللی (SSRI (ICSSRI ۲۰۲۴ موفق به دریافت جایزه محقق جوان شد.

وی افزود: جایزه محقق جوان، در چهاردهمین کنگره بین‌المللی SSRI (ICSSRI ۲۰۲۴)، ‏در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، به سه محقق جوان از بین بیش از ۹۰۰ متقاضی دارای شرایط ‏ICSSRI ۲۰۲۴-YIA برای قدردانی از برتری آن‌ها درزمینهٔ علوم ورزشی اعطا شد.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: ارائه آخرین یافته‌ها و دستاورد‌ها در حوزه علوم ورزشی در سطح بین‌المللی و حل مسائل و چالش‌های سازمان‌ها و نهاد‌های ورزشی ایران در سطح ملی، ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در حوزه علوم ورزشی، توجه به تبادل اطلاعات و دانش روز در حوزه علوم ورزشی، ایجاد ظرفیت‌های انگیزشی و حمایتی و اقبال به پژوهش و نوآوری در حوزه علوم ورزشی، کارکرد و نقش خطیر و مؤثر پژوهش‌های علوم ورزشی در فرآیند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری ملی درزمینهٔ ورزش ایران، کمک به کاربردی کردن علوم ورزشی از طریق شناسایی مسئله‌ها و نیاز‌های جامعه ورزشی ایران، از اهداف برگزاری چهاردهمین کنگره بین‌المللی SSRI ICSSRI ۲۰۲۴ بود.

وی ادامه داد: فعالیت بدنی و تندرستی، ارتقاء عملکرد در ورزش قهرمانی، آسیب ورزشی و حرکات اصلاحی، تربیت‌بدنی تطبیقی و ورزش معلولین، مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش، بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش، جنبه‌های رفتاری فعالیت بدنی و تمرین جامعه‌شناسی و روانشناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و ... از مهم‌ترین محور‌های این همایش بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.