منطقه دو آزادراه تهران شمال، از انتهای منطقه یک آزادراه در سه راهی شهرستانک در استان البرز، شروع و با عبور از مناطق نساء، گچسر، دو راهی دیزین، پیچ سرهنگ و تونل ۶۴۰۰ متری البرز در محدوده پل زنگوله در استان مازندران، خاتمه مییابد. احداث این قسمت از آزادراه، پنج کیلومتر دیگر از جاده موجود کرج چالوس را کوتاه مینماید. این پروژه عظیم که شامل ساخت ۱۲۶ کیلومتر آزادراه در دل کوهستان و درههای مسیر است به چهار منطقه تقسیم شده است. سختترین مناطق ساخت آزادراه تهران – شمال، مناطق میانی دوم و سوم هستند که به علت مسیر صعبالعبور کوهستانی و درههای عمیق، نیازمند حفاری تونلهای طولانی و ساخت پلهای عمیق است. روند پیشرفت باند غربی آزادراه تهران شمال، توسط مهندسین و پیمانکاران توانمند کشور، ادامه دارد
خسته نباشید چهل سال گذشت هنوز نتونستین کارو تموم کنید.... جالبش اینجاس که طرف اومده گفته ده سال دیگه هم کار داره واقعا خاک بر سرتون نیم قرن کار واسه یک آزاد راه....
فرزاد
۱۸:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خدا قوت
اسرافیل رضائی
۱۷:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید به نظر من یک مدیر ایران دوست و مردم دوست و دلسوز میخاد و دولت نیز حمایت کند چونکه این بزرگراه اقتصاد ایران را دگرگون خواهد کرد و عدهای انو نمیخواد دولت باید ۵۰درص از تمام پروژه ها به اینجا واگزار کند ومدیر صادق تاریخی میخواد وگرنه همینی که هست شعار لازم نیست مردم عمل مسئولان را میبینند. شدنی اگر ......
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
سلام
از کلیه دست اندر کاران تشکر وقدردانی میکنم
باامکانات کم ومشگلات مالی زیاد ؛ اما اراده قوی کار را به سر انجام رساندن.
از کلیه دست اندر کاران تشکر وقدردانی میکنم
باامکانات کم ومشگلات مالی زیاد ؛ اما اراده قوی کار را به سر انجام رساندن.