سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری در استان اردبیل آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها در شهر‌های استان خبر داد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری بیان کرد: پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها در شهر‌های استان اردبیل با همکاری شهرداری‌ها و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد فاز اجرایی شد.

او افزود: طی ماه‌های گذشته هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های مربوط صورت گرفت و با همکاری شهرداران و شورا‌های شهر، در قانون بودجه ۱۴۰۲ این بستر از طریق شرکت‌های واجد شرایط آماده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در سطح استان اردبیل، ۱۲ شهرستان برنامه‌های اجرایی خود را تحویل دادند و شهرستان نیر به‌عنوان پایلوت فاز بهره‌برداری آن امروز در مدرسه سمیه و خانه شهید شمشیری افتتاح می‌شود و تفاهم‌نامه شهر اردبیل نیز بین شهرداری و شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌عنوان شرکت مجری مبادله شد.

میرجعفریان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و محدودیت فصل کاری و همچنین گردشگرپذیر بودن اردبیل، انتظار می‌رود پروژه هرچه سریع‌تر و با کمترین مشکل در معابر انجام و بهترین کیفیت خدمات با قیمت مناسب برای مردم فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.