سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف مواد محترقه از خودرو سواری در تاکستان 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف بیش از ۱۷ هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید خبر داد. 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله عوامل انتظامی این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، ۲ نفر با یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال فروش مواد محترقه در کنار خیابان بودند، که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهمان ۱۷ هزارو ۱۶۴ عددانواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تلاش سودجویان برای ثروت اندوزی، بیشتر شاهد بروز اتفاقاتی از این دست خواهیم بود، که شهروندان به ویژه والدین می‌بایست نسبت به فرزندان جوان و نوجوان خود مراقبت بیشتری داشته و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این خصوص سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.