سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خوابگاه «مرضیه دباغ» در دانشگاه بوعلی‌سینا

خوابگاه دانشجویی مرضیه حدیدچی دباغ در دانشگاه بوعلی سینا همدان امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و مسئولان کشوری افتتاح شد.

حمیدرضا علیان‌زاده امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی در دانشگاه بوعلی سینا،گفت: ۱۶ خوابگاه از اواسط دهه ۹۰ در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۱۳ خوابگاه در شهر‌های نیشابور، قائم، بیرجند، مراغه، سنندج، اراک، شهرکرد، بوشهر و همدان به شکل ویژه ذیل واحد عمران ستاد راهبری شده است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی در کشور هزینه شده است.

علیان‌زاده گفت: خوابگاه «مرضیه دباغ» یک ظرفیت به‌روز شده است که برای ۷۰۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی‌سینا ساخته شده است.

او گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دور جدید فعالیت‌هایش که از ابتدای سال ۱۴۰۰ بود، سه مأموریت ویژه تحت عنوان حوزه جمعیت، سلامت و عمران اجتماعی را سرلوحه کار‌های خود قرارداده است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: با افتتاح امروز عملا ۷۲ هزار مترمربع خوابگاه دانشجویی تقدیم وزارت علوم و بهداشت خواهد شد و خوابگاه بندرعباس نیز با ظرفیت ۴۰۰ دانشجو در بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیان‌زاده گفت: بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی بنیاد ۱۵ خرداد برای احداث خوابگاه‌های دانشجویی در کشور هزینه شده و ساخت این خوابگاه‌ها هدیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب به جامعه دانشگاهی و دختران دانشجوی کشور است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.