سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی سایت مشترک مهاباد و میاندوآب هزینه شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: طی یک سال گذشته، ۵۰۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی و ساماندهی سایت پسماند مشترک بین شهر‌های مهاباد و میاندوآب هزینه شده است.

صلاح کردستانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد امروز در جلسه کارگروه سلامت، گفت: وضعیت بهداشتی و دفن زباله مهاباد با راه‌اندازی سایت مشترک قابل مقایسه با ایستگاه سید آباد نیست و اعتبارات مناسبی صرف ساماندهی آن شده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل راه‌اندازی سایت مشترک مهاباد و میاندوآب تکمیل نشده، اضافه کرد: احداث لندفیل‌ها در محل دفن زباله مشترک در مرحله نهایی بوده و تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد بیان کرد: با راه‌اندازی لندفیل‌های مستقر در سایت مشترک و همچنین تکمیل مراحل احداث آن ضمن ساماندهی کامل این سایت، اثرات بوی نامطبوع منطقه نیز به صورت کامل برطرف خواهد شد.

کردستانی با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات و سفر‌های نوروزی گفت: جمع آوری سگ‌های بلاصاحب که یکی از مطالبات به حق شهروندان است، نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر آماده سازی و پذیرایی از مسافران نوروزی افزود: کمیته‌های مختلف ستاد خدمات سفر برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تشکیل شده است.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود امنیت عمومی مردم و مهمانان نوروزی تامین و سفر خوب، خوش و ایمنی در ایام نوروز برای گردشگران و مردم ایجاد شود.

مهاباد و میاندوآب که از شهر‌های بزرگ و پرجمعیت آذربایجان‌غربی هستند، یک سایت مشترک بین ۲ شهرستان دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.