سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده امید آفرین استاندار در مراسم یادواره شهدای روستای دژکوه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یادواره شهدای روستای دژکوه شهر سوق گفت: راه ارتباطی این روستا به زودی بهسازی و آسفالت می شود.

استاندار در مراسم یادواره ۶ شهید روستای تاریخی دژه کوه از توابع بخش سوق شهرستان کهگیلویه با اشاره به مشکلات راه ارتباطی و آب آشامیدنی این روستا گفت: با تامین اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریالی بخش زیادی از زیرسازی راه ارتباطی روستای دژ کوه که قول دادیم انجام شد و آسفالت این مسیر تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.
 
احمد زاده تامین آب پایدار روستای دژ کوه را یکی از اولویت‌ها دانست و افزود: طرح تامین آب اراضی کشاورزی این روستا از رودخانه ایدنک اجرایی خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر مهاجرت معکوس روستاییان رونق کشاورزی این منطقه توسعه خواهد یافت.
 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد وجود بارگاه ۶ شهید و یک امام زاده جلیل القدر در روستای دژ کوه سوق را برکتی بزرگ دانست و ادامه داد: ما مسئولان و مردم باید قدردان راه ارزشمند شهدا باشیم و در این مسیر گام برداریم.
 
احمد زاده تاکید کرد: خداوند برای شهدا مسیری درست و مستقیم طراحی کرد و ما باید با تبیین آرمان‌های این شهیدان ادامه دهنده راه آنها باشیم.
 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در جمع اهالی روستا دژ کوه از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.
 
دژکوه در ۲۲ کیلومتری شهر دهدشت و ۱۰ کیلومتری شهر سوق واقع شده است، روستایی زیبا با طبیعتی خاص و دل انگیر که با قرار گرفتن بر فراز کوهی با ارتفاع هزار متر از آب هوایی معتدل‌تر نسبت به مناطق اطراف خود برخوردار است.
 
دژکوه، زادگاه حسین پناهی است شاعر و هنرمندی که همگان او را با اشعار ناب و زیبا و فیلم‌های زیبایش می‌شناسند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.