سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌فروش بلیت سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفند

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از پیش‌فروش بلیت سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفند به‌صورت حضوری و غیرحضوری در این استان خبر داد.

سیدشهرام کهریزی ️سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفند به‌صورت حضوری در نمایندگی‌های تعاونی مسافربری، باجه متمرکز فروش بلیط در پایانه مسافربری شهید کاویانی و بصورت اینترنتی آغاز می‌شود.

وی گفت: اصلی‌ترین هدف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای سفر‌های نوروزی همشریان رضایتمندی حداکثری مسافرین جاده‌ای با بهبود ایمنی و ارتقای سطح خدمات سفر‌ها است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می‌شود و ۸۵ درصد ظرفیت ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود. ️وی، از برگزاری جلسات مستمر با انجمن‌های صنفی فعال در حوزه مسافربری خبر داد و گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگان بجای ناوگانی که در مبداء یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نیستند، توقف در هنگام اذان در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود در محور‌های مواصلاتی و... تأکید شده است. ️

کهریزی افزود: استان کرمانشاه دارای ۱۷۶ دستگاه اتوبوس، ۸۳۱ دستگاه مینی‌بوس و یک‌هزار و ۷ دستگاه سواری است که همگی برای انجام سفر‌های نوروزی ساماندهی و پایش شده‌اند.

وی از هموطنان گرامی خواست که تهیه بلیت‌های نوروزی خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اهم از گران فروشی، عدم ارائه بلیت و... مشکلات را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه مطرح کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.