سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز برای سیل زدگان چابهار

خیران شهرستان انار، ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز برای سیل زدگان چابهار به مبلغ ۵ میلیارد ریال ارسال کردند. 

با حضور  عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولان شهرستان انار، تعداد ۳۰ سری جهیزیه (آسان) به نوعروسان در شهرستان انار اهدا و همچنین ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز برای سیل زدگان چابهار مجموعا به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال  ارسال شد‌. 

در این مراسم عسکری نژاد گفت: شهرستان انار، همیشه منشاء خیر و احسان بوده و در قالب شورای زکات برای تشکیل زندگی و ازدواج آسان به فرموده مقام معظم انقلاب( مدظله العالی) به همت خیران، خصوصا ۲ خیر جوان به نام‌های حسن و فاطمه عبدلی به ۳۰ نفر از زوج‌های جوان  در قالب ۵ قلم کالای اساسی زندگی به ارزش ۹ میلیارد ریال جهیزیه اهدا شد. 

وی افزود: همچنین این خانواده مبلغ ۵ میلیارد ریال برای خرید ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز به سیل زدگان چابهار اهدا کردند.  

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه انار از حمایت‌های کمیته امداد استان کرمان و خیران   شهرستان قدردانی کرد و گفت: امسال در بحث زکات تا کنون ۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان محقق شده که در مسائل مهمی از جمله : خرید جهیزیه، ساخت مسکن، کمک به بیماری‌های صعب العلاج، خرید بسته‌های معیشتی، اطعام و  لوازم التحریر هزینه شده است. 

در ادامه از خانواده عبدلی حسن و  فاطمه با اهدای لوح قدردانی شد.‌

در جلسه شورای زکات انار هم  امام جمعه انار گفت:  زکات، دارای جنبه‌های فردی است و از آن جهت که گذشت و اعطای آنچه را که دوست داری به انسان می‌ آموزد، بسیار مهم است‌.   

وی افزود: فعالیت‌های کم نظیری در ستاد زکات شهرستان انجام شده که همگی به کمک خیران بوده  است. 

صالحی، فرماندار شهرستان انار گفت: وحدت شکل گرفته و از همکاری‌هایی که در شهرستان به خصوص در حوزه زکات انجام گرفته است،  قدردانی می کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.